У столиці діють майже 195 тисяч електронних ключів


Для електронного адміністрування ПДВ необхідно отримати електронні ключі

ecp2Головне управління ДФС у м. Києві нагадує, що з 1 січня 2015 року була запроваджена система електронного адміністрування ПДВ, в якій всі платники податку на додану вартість повинні мати власні електронні рахунки в банку. Усі податкові накладні повинні складатись виключно в електронному вигляді та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних незалежно від розміру ПДВ.

Щоб отримати якісні послуги електронного цифрового підпису (ЕЦП), платникам необхідно звернутися до будь-якого Центру сертифікації електронних ключів, представництва якого розміщені в усіх територіальних органах ГУ ДФС у м. Києві.

До послуг ЕЦП, які надаються Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України належать:

– реєстрація заявників;

– надання у користування надійних засобів ЕЦП;

– допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

– обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів,  управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

– надання послуги фіксування часу;

– консультативні послуги за зверненням підписувачів.

Отримати ключ цифрового підпису мешканці та платники м. Києва можуть завітавши до відділень Центру сертифікації ключів, які знаходяться в Центрах обслуговування платників ГУ ДФС у м. Києві

Джерело: ДФС